Thursday, April 23, 2009

THANK YOU CARD FOR JEN...

Hi All! Here's a card that I made for Jen as a THANK YOU for sending a shout out on my new blog. I really appreciated Jen's words of support and encouragement. After talking with her, I found out that she also went to Farrington High School (GO GOVS!!) and grew up in Kalihi ... JUST LIKE ME! However, she did mention to me that she was only 3 YEARS OLD when I was finishing school ... OUCH ... LOL!!! I used Angel Anya because Jen's been just like an angel to me! Thanks for visiting!

20 comments:

Joy said...

Totally awesome job on the coloring Kyoko!!! Very good color combinations too! Love it! :) Keep up the great work!

Paper Kisses said...

What a cute card! I'm sure Jen will love it! Oh and I used to live in Kalihi too!

Hope to see you at the fair tomorrow. I would love to finally meet you!

~amy~ said...

cute...cute...cute!!!

Linda said...

Awww ~ super cute! Excellent job on the coloring Kyoks!

JackieLou said...

LOL funny story... Im lovin' the Anya stamps right now in fact I think I should buy some tomorrow after pay day hehehehe whooo hooo...

eunice said...

Hi Kyoko! Love the colors you used for Jen's card...and all the glitter! Those little heart embellishments are darling...where did you find them?

Michele said...

Such a sweet card. Great coloring, and I'm sure Jen's gonna like it!

Teri said...

Love your card! The world gets smaller and smaller yeah? We're all related! Happy Friday girlfriend!

marisa said...

I love the shimmer on Anya's wings! Great card Kyoko! Hope you are well! Have a great weekend!! :)

Risa said...

Your card is too cute Kyoko! Jen is going to love this gem!!!
hugs
Risa:)

Maria said...

Such a beautiful card to give to Jen!! How sweet of you! Your Anya card is fantastic. . .as always beautifully colored, Kyoko! So you one Kalihi girl! I went to Campbell High School. . .I guess we came from the wild side of town! LOL!!

Have a wonderful Friday!

Maria

Joy said...

you can never go wrong with the angel anya! she's adorable and so easy to color...yah?! you did a great job! Jen will love her card! TFS and have a wonderful Friday!

Rita said...

Jen is going to luv it! So cute & your coloring is beautiful! Way to go girl!

Jodi said...

How sweet of you to make this for Jen... she is the funniest!! Jen will LOVE it!! So cute! I hope you have a wonderful weekend!
Hugs,
Jodi =)

Jen said...

This looks familiar. You are a darling, Kyoko. LOL about the 3 yrs old thingy... but no worry, when we craft together, age NO MATTER TO ME!!!! Sharing and having fun together is what counts.... being Alumni of the same HS just gives us a tighter bond of Family Honor n' Spirit!!! I love my card. I have YET to work with an ANYA image yet, although I have 4... hello?! I need a whack...

Big Hugs,
Jen

Jamee said...

cute card

neverenoughrubberstamps said...

I enjoyed my visit here. I look forward to spending more time here soon.

Cheers From Canada,

Dorothy

Lorna said...

Hi Kyoko! Thank you for checking out my blog! This card is so cute! You are an expert colorist...great job!

Dawne said...

you too?!?!? make like you guys don't know how to stamp! you folks should teach me how to color those images. that technique I shared was sooo manini!! compared to this card here. It was great meeting you and your bff! hope to see you guys again soon =} p.s. stay outta trouble at work. LOL!

Gracie said...

Awww...this card is super cute! I'm Jen loves it! =)